ZARESERVEDOWANA

Kilka dni mnie tu nie było:). Weekend w rozjazdach, aczkolwiek w piątek z moim przybocznym diabłem potyniałam troszkę w klubie;). Niestety nie miałam aparatu i na pamiątkę zostaje klubowa fotana której nie bardzo widać co i za kogo ja jestem...Kto zgadnie??:)
                                                   stylizacja-KLIK

Pogoda coraz mniej zachęca do czegokolwiek...Jednak wczorajsze słoneczne podrygi zainspirowały mnie do zrobienia paru fotek.Jeszcze trochę i ukochaną skórzaną kurtkę trzeba będzie wymienić na coś puchatego.
kozaki-RESERVED
sukienka-RESERVED
pasek-RESERVED
szal/komin-RESERVED
biżuteria-srebro i bursztyn
skórzana kurtka
 

I o mowie kolorów dla zainteresowanych koloromaniaków:)

Co mówi nam kolor niebieski u osób, które wskazują tą barwę za dominującą w własnej podświadomości?

W głównej mierze są to osoby twórcze, znacznie bardziej, aniżeli inne osoby, które
upowszechniają się z innym kolorem. Oznacza to, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Ludzie Ci są optymistami, którzy przez własną pracą i zawziętość osiągną swój zamierzony cel.

Mówi się na nich, że są to osoby z dużą wyobraźnią i jak najbardziej jest to właściwe określenie, gdyż starają się sięgnąć po rzeczy, które dla innych osób charakteryzujących się innym kolorem są niemożliwe do zdobycia.

Mają umysły typowo analityczne, co w dużym stopniu pomaga przy analizowaniu wszelakich spółek notowanych na giełdzie. Oczywiście trzeba zaznaczyć, iż każda osoba niezależnie jakim kolorem siebie przedstawia, również poradziłaby sobie na rynku kapitałowym.

Osoby te są zazwyczaj spokojne, nie wybuchające wrogą agresją, wierne, które bardzo często stają się dobrymi przyjaciółmi.(z mbrokers.pl)

do następnego:)

Komentarze

  1. Karmel to mój ulubiony kolor :)) Obserwuje i liczę na rewanż :)))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz