MISZ MASZ PRZEDŚWIĄTECZNY

Jestem pomiędzy garnkiem a patelnią, z ścierką w jednej a miotłą w drugiej ręce.Podejrzewam iż część z Was robi dokładnie to samo;). Z racji powyższego dzisiejszy outfit nie jest zbyt interesujący i nie będę takowych fotek wklejać. Za to wrzucę trendy z najnowszego FLESZA i moje stylizacje. A i dla łasuchów-super przepis na krokiety w sam raz na wigilię;)


KROKIETY
Krokiety z serem i pieczarkami sa obowiązkowymi gośćmi na moim stole świątecznym.

Składniki:

NALEŚNIKI
  • 1/5 szkl.mąki pszennej
  • 2 jajka
  • 2 łyżki oleju
  • ok.2 szklanki wody
  •  szczypta soli
ja smażę na bez tłuszczu na patelni teflonowej

FARSZ
  • 1kg pieczarek
  • 2 cebule
  • 500g sera żółtego startego
  • ok. 1/5 łyżeczki przyprawy 'kucharek
  • pół łyżeczki pieprzu
pieczarki drobno  posiekane z cebulką i przyprawami smażymy do odparowania wody
po ostudzeniu dodajemy starty ser
PANIERKA
  •  2 jajka roztrzepane jaja z dodatkiem soli i pieprzu i troszkę mleka
  • bułka tarta do panierowania
panierujemy i smażymy jak kotlety;)

SMACZNEGO

Komentarze

  1. Zamawiam jednego krokiecika, a właściwie na dwie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam krokiety :) Fajny blog.Chętnie zaobserwuję:) Zapraszam również do mnie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. krokiety pycha, wypróbuje Twoje :) Dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm kocham krokiety domowej roboty... zdecydowanie te kupne się do nich umywają!!!!!!!! :D

    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam- pychotka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz