LETNI DZIEŃ

Dawno mnie tu nie było...aczkolwiek wcale  to nie znaczy , że się nie ubierałam albo co gorsza przechodziłam ten czas w powyciąganym starym dresie...nie, nie nic z tych rzeczy.  Przygniótł mnie natłok pracy w czerwcu-malowałam, uczyłam, warsztatowałam, analizowałam, biegałam po sklepach, robiłam zdjęcia plus codzienne domowe obowiązki i tak zleciał cały miesiąc. Korzystając z tego iż deszcz właśnie odwala za mnie podlewanie-JESTEM i dzielę się z wami stylizacją na cieplejsze dni. ENJOY;)

spódnica-allegro
bluzka-lumpik
kamizelka-zamieniada
laczki-staroć z szafy
biżu-oczywiście by AWMA

foto-niezastąpiona Monia:*




Komentarze

  1. Suuper Japonki:) Pozdrawiam


    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że jesteś już :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. letnio, świeżo na luzie i z klasą fajnie :)

    wcaleniejestemslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica śliczna:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie letnie luźne stylizacje, podoba mi się Twój pomysł, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tutaj :D
    zaczynam bloggowanie, zapraszam do odwiedzin
    florentinasfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz