PRZEMYŚLENIA Z MUFFINAMI I WĘŻEM W TLE

Miałam dziś w nocy tę cudowną okazję nie spać, zresztą jak od ostatnich dwóch lat:(. Z tą różnica że dwa lata nie spałam bo mój mały ssak raczył pić mleko z butelki 3 razy w ciągu nocy, a ostatnie dwie on śpi (cud może w końcu nastąpił), za to ja kaszlę....No i tak siedzę i kaszlę, kaszlę i siedzę i sobie rozmyślam, żeby nie było to tylko takie niekreatywne siedzenie i kaszlanie-między innymi o tym blogu. Po kiego......właściwie ja go zaczęłam skrobać????hmmm....Przypomniał mi się cudowny film-"Pamiętnik" i tak w toku rozmyślań doszłam do wniosku, że za nie tak długi już czas może też będę w potrzebie odtworzenia tego i owego z mego żywota. Wtenczas sięgnę po te głupoty co tu skrobię ,obejrzę foty...przypomnę sobie jak to te pyszne muffiny się robiło i że kiedyś mogłam taaakie szpile nosić;)



I tak oto na dziś:
Wężowe klimaty-z racji tego że mam tak dużo wężowego jadu na sobie, darowałam sobie dodatki.

buty-IDEAL
sweter-RESERVED
bluzka-ORSAY
legginsy-allegro
bransoletka-HOUSE
torebka-lumpik


 P.S. nazwijmy to "samofocenie" (czytaj -robienie z siebie idioty przed aparatem bez świadków), to lepsza gimnastyka jak fitness ;)

I jeszcze tajemny przepis na doskonałe MUFFINKI:
 Przygotowujemy 2 miski.

PIERWSZA MISKA-produkty sypkie
1,5 szkl. mąki, 1 szkl. cukru, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 1 łyżeczka sody oczyszczonej, 2 czubate łyżki prawdziwego kakao-mieszamy i łączymy produkty

DRUGA MISKA-produkty mokre
500ml- jogurt/kefir, 2 jajka, 1/2 szklanki oleju-łączymy

I TERAZ
zawartość miski drugiej wlewamy do pierwszej i łączymy, ale tylko by produkty się połączyły i ani chwili więcej, bo wyjdą twarde

Przygotowujemy foremki formy czy co kto ma:)
Nakładamy po łyżce ciasta , łyżeczka np.powideł, czy kawałek czekolady czy kto co chce i lubi;) i przykrywany drugą łyżką ciasta.

Pieczemy 30 min 200stopni

SMACZNEGO

P.S.To wersja czekoladowa, można zamiast kakao dodać cynamon, sok z cytryny czy to co wyobraźnia smakowa podsunie:)

Komentarze

  1. Przepis wypróbowany, sprawdzony i pysznyyyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci w tych wężowych printach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. likeeee your blog!
    keep posting and go for ittt!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  4. A nowa fryzurka- superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecie... i sliczny zestwik :-D zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz